me talking to the wall.

Idea bernas harisu-sama a.k.a RS | Sunday, February 06, 2011 | | 3 kiriman komen »

Call tak angkat.
Mesej tak reply.
Tukar nombor? Tak mungkin.
Busy? Tak mungkin.
Mati? Probably. Tapi atas sebab apa?

Takpe saya bagi anda peluang. Anda pernah bagitahu saya "Jangan cepat prasangka, ikutkan perasaan. Belum tentu apa yang saya fikir tu nanti betul." Anda kata, anda tak suka orang yang mudah untuk fikir yang bukan-bukan. Okey fine, saya cuba positif. Cuba sehabis baik. 

Saya bagi 1 minggu. Hmm tak, 2 minggu. Bermula hari ni. Lepas dari tempoh tu, kalau tiba-tiba awak baru datang cari saya, err awak bagilah alasan paling logik dan..kita tengoklah macam mana. 

Masalah sekarang bukan saya, tapi anda. Anda yang berharap pada saya. Saya tak harap apa-apa pada anda pon. Sebab saya sedar diri, saya banyak sangat kekurangan, compare to others. Tapi disebabkan anda berharap; anda beritahu itu, anda beritahu ini, supaya saya jelas, maka saya pula yang berharap. Saya harap, saya dapat tunaikan sekurang-kurangnya sedikit harapan awak, ikut cara saya. Sebab saya nak bagi peluang pada diri sendiri..sambil ukur baju pada badan sendiri. Again saya cakap, saya sedar diri.

Hmmmm anyway,saya call anda, saya mesej anda, sebab saya risau, sebab saya ambil berat. Dan sebab saya terhutang budi dengan kebaikan awak. 

Saya jujur, anda?

.
.
.

Mengarut pulak malam2 ni. Ahh bosannya hidup. Takde mood nak teruskan hidup sebagai student. Aku berani bertaruh cakap, semester ni aku MUNGKIN tak perform. A'uzubillah..apa kau merepek ni RS?? Tapi tanda-tanda tu dah ada. Kita doa jelah semua selamat.

Oyasumi!

3 kiriman komen

  1. Anonymous // Monday, February 07, 2011 12:52:00 AM  

    uii abg haris... melepaskan geram... hehehehe.... ala kalu dierr dtng cri blek kasi pelangkong... hehehe

  2. daeng azman // Saturday, February 12, 2011 5:51:00 PM  

    betul tu..setuju ngn shazwan..ko kasi flying kick sama dye..hahaa

  3. harisu-sama a.k.a RS // Sunday, February 13, 2011 1:52:00 PM  

    shazwan,haha tiba2 terasa.."tak perlu kot post ni??"

    tapi rasanya ramai yg alami so biar jelah~ pelangkong? xsampai ati..just leave it to karma :P

    azman,haha..kau ni..susah r cmtu,pantang org reply nak flying kick :P ganaz!