mask

Idea bernas harisu-sama a.k.a RS | Friday, April 08, 2011 | | 1 kiriman komen »


Tengah mencari topeng.

Nak cari yang simple dan satu warna. Warna biru. Nak yang sebijik macam ni.



Aku teringin nak lagi simple. Dan lain daripada yang lain.


Macam ni. Nice kan? Tapi takde masa nak buat plus leceh.

Or macam ni?


Okey ni Wooyoung 2PM. Yang ni simple gak, calit warna kat mata je.

Or, okey yang ni memang susah sikit sebab nak kena carik tukang jahit.


Senang je, beli kain and mintak tukang jahit alter sikit. (Nampak je senang sebenarnya). 

But niceee. Pada pandangan aku lah.

But semuuaaaaaaa selain yang paling atas tu, dah lari dari tema.

Cuba teka tema apa?

Tapi dalam banyak-banyak ni aku paling suka cat muka or warnakan mata. Paling simple. Korang rasa?


1 kiriman komen

  1. NOOR FATIN // Friday, April 08, 2011 4:39:00 PM  

    pakai topeng superman dh la haris..hihi