Perang dingin

Idea bernas harisu-sama a.k.a RS | Saturday, September 12, 2009 | | 14 kiriman komen »

Bercakap lebih daripada biasa kadang-kadang menyakitkan hati orang yang mendengar.

Kurang bercakap daripada biasa juga kadang-kadang menyakitkan hati. Kali ini hati orang yang panas melihat muka si polan yang tiba-tiba senyap selepas ada krisis. Perang dingin.

Lantaklah. Aku ada kedua-dua itu. Jadi jangan cari pasal dengan aku. Aku berpotensi untuk bunuh kau kalau terlebih had. Aku rasalah, hehe.

Pelekat merah : Saja suka-suka. Tiada kaitan dengan pembaca sekalian terima kasih *senyum*



14 kiriman komen

  1. Lala // Saturday, September 12, 2009 1:31:00 PM  

    owh...alamak..mcm tu xleh nk lebih2 la ni ek kalo gadoh2???huhuh..

  2. harisu-sama a.k.a RS // Saturday, September 12, 2009 1:36:00 PM  

    lala,hehehe..aik,tak pernah lalui ke krisis perang dingin? mesti ada salah satu tu..

  3. BaLQisRiZa // Saturday, September 12, 2009 2:55:00 PM  

    wakakakaka..
    aku pon hebat dlm perang dingin ni..
    ni tgh buat la ni..

    papepon, aku nk ubah tebiat la..

  4. Cik Sri // Saturday, September 12, 2009 2:57:00 PM  

    mcm kes cik sri je an..
    bercakap lebih dr biasa
    kurang bercakap dr biasa juge.. menyakitkan hati.
    arghh..
    hidup serba salah.

  5. harisu-sama a.k.a RS // Saturday, September 12, 2009 3:45:00 PM  

    bal,hahaha! wah,agak2 kalau kita bertempur sapa menang ek? kekekeke..mintak jauhlah~

  6. harisu-sama a.k.a RS // Saturday, September 12, 2009 3:51:00 PM  

    cik sri,apepon hidup mesti diteruskan..pilih je mana-mana yg cik sri lebih selesa. kalau sy,sy pilih utk kurang bercakap daripada biasa. protes. hehe.

  7. ~iceq~ // Saturday, September 12, 2009 9:09:00 PM  

    aku prefer perang dingin klo ad org carik pasal ngn aku
    agagagaga~~

  8. harisu-sama a.k.a RS // Saturday, September 12, 2009 10:18:00 PM  

    hehehe..iceq..mmg tu pilihan paling okey kot. tak mow r gaduh2 ni,cam memburukkan keadaan je. bek perang dingin je..

  9. asyfiqaz // Sunday, September 13, 2009 1:18:00 AM  

    huh..
    tiap2 ari sy prg dingin..
    haha..
    (gler perang kott..)
    hi3...

  10. harisu-sama a.k.a RS // Sunday, September 13, 2009 1:36:00 AM  

    hahaha! tiap2 hari?? lorhh gaduh ngn sape?

  11. BaLQisRiZa // Sunday, September 13, 2009 7:33:00 AM  

    kalu kite bertempur, mmg tak pandai la kite ni..jumpe tak pnh bercakap tak pnh, nk perang dingin lak....hahahah

  12. asyfiqaz // Sunday, September 13, 2009 9:09:00 AM  

    roh perang dgn jasad kowtt..
    hehe..
    (perang dgn diri sdri la 2..)
    hue3..

  13. harisu-sama a.k.a RS // Sunday, September 13, 2009 10:52:00 AM  

    balqis,hahahaha!! ye tak ye jugak~

  14. harisu-sama a.k.a RS // Sunday, September 13, 2009 11:08:00 AM  

    afiq,haha..boleh plak?
    btw..kalau ikut pengamatan abg lah,abg selalu lalui perang dingin ni bila mood abg tak bek. bila mood kita tak bek kau faham2lah,bnde kecik pon nampak bsr. n abg tak gaduh ke ape,juz tetiba abg akan diam n tak bcakap dgn 'musuh' tu utk selama mungkin. kadang2 dia tak tahu pon ape salah dia n masalahnya. kui3..nak wat cmne,dah tbiasa~