Sepi

Idea bernas harisu-sama a.k.a RS | Saturday, September 12, 2009 | | 10 kiriman komen »


Bisikku pada bulan,
Kembalikan temanku,
Kekasihku,
Syurgaku,

Tanpa dia malam menemaniku,
Sepi memelukku,
Bulan, jangan biar siang,
Biar alam ini kelam,
Biar ia sepi sepertiku..



Khas untuk mereka yang sepi.
Sepi kerana kehilangan orang tersayang.
Sepi kerana sedang sendirian.
Sepi kerana sedih.
Atau sepi kerana sikap sendiri yang suka menyepi, memendam rasa, mudah putus asa dan mengalah pada dugaan dan suasana keliling.

Dengar lagu ini.
Pejamkan mata.
Hela nafas setenang mungkin.
Mainkan memori-memori sepi kalian.

10 kiriman komen

  1. muhdzahari // Sunday, September 13, 2009 12:24:00 AM  

    vocalization gita gutawa dengan lagu sepi dari yuni syara memang ada dalam walkman aku. kadang sayu juga aku dengar. hukhuk.

    weh. ada twitter tak bagitahu pun. aku follow.

  2. harisu-sama a.k.a RS // Sunday, September 13, 2009 1:38:00 AM  

    zahari,betul,sayu bila dengar.
    haha,aku rasa nak buat twitter lepas kau terangkan hari tu. cuba uptodate sikit dgn teknologi. ok,nanti aku follow.

  3. Anonymous // Sunday, September 13, 2009 1:39:00 AM  

    tgh sorg2 leh plak men lgu ni..hiba je.

  4. harisu-sama a.k.a RS // Sunday, September 13, 2009 3:09:00 AM  

    anonymous, kebetulan sy juga seorang malam ni.

  5. BaLQisRiZa // Sunday, September 13, 2009 7:32:00 AM  

    aku tuju kt ropol buleh?? hahaha

  6. asyfiqaz // Sunday, September 13, 2009 9:06:00 AM  

    huhu..sayu dan sepi..
    tmbh lak dgn kesayuan sore gita lak..
    keh3..

  7. harisu-sama a.k.a RS // Sunday, September 13, 2009 11:10:00 AM  

    balqis,haha! buleh2..tp kau nak pinjam versi gita gutawa ni ke nak versi kau sendiri? kekeke..oklah,kau pilih sendiri,xnk masuk cmpur :p

  8. harisu-sama a.k.a RS // Sunday, September 13, 2009 11:12:00 AM  

    afiq,dulu abg ngn rumet abg selalu follow vocalization gita nih. time citer sepi nih ngah hangat dulu. tp lawaklah,kau patut dgr versi ktorg nih,dah teruk beno munyiknya,wakakaka!! lgpon,mmg tujuan ktorg nak men2 je..kekeke.

  9. hey there syaira // Monday, September 14, 2009 1:04:00 AM  

    ;D

  10. harisu-sama a.k.a RS // Monday, September 14, 2009 4:41:00 PM  

    ;D