tamak atau risau tak cukup?

Idea bernas harisu-sama a.k.a RS | Sunday, July 26, 2009 | , | 11 kiriman komen »




Istilah tamak dengan risau tak cukup nih korang rasa bawak maksud yang sama tak?

Atau..boleh jadi sama?

Aku rasa sama.

Akulah si TAMAK. Aku jugaklah si penghidap masalah RISAU TAK CUKUP ni. Haha!





Ni semua kes masak nasi goreng ikan bilis terlebih-lebih tengah hari semalam..ngan masak bubur nasik terlebih-lebih pukul 9 malam semalam. *dah tu je aku reti masak* Macam masak untuk 3 orang makan, wakaka! Sedangkan aku seorang..atau mungkin 2 orang..atau bertiga..*penjodoh bilangan untuk hantu bukan ekor ke?*

Mungkin jugak disebabkan sindrom yang aku alami buat sekian lamanya.. TAK PANDAI MENGAGAK! *mengagak sukatan dan jarak..dua nih masalah aku sampai sekarang*

Alahai Haris.. Now baru sesuai untuk simpati kat aku.. Sebut 'alahai' sumeeerrr!!

11 kiriman komen

  1. hey there syaira // Sunday, July 26, 2009 3:57:00 PM  

    alahai..ahahaha..cian kau weyh..hakhak..meyh akak ajarkan..hahahaha

  2. ++harisu-sama++ // Sunday, July 26, 2009 4:02:00 PM  

    haha! yeye kate nak ajar..cek email xde pon kau sent resepi2? huhu..

    malam nih nak wat sizzling steak lah pulak~ lalala~

  3. ierahoshin // Sunday, July 26, 2009 4:42:00 PM  

    haha..kalu nak mask nasi goreng untuk sorang makn,guna la 1 mangkuk kecik,ala2..macm org jual nasi lemk tu..nak makn byk,lebhkan skit,
    xpun..kalu de yg lebh,jemput2 la,budak2 tu makn skali,
    hihihi...

  4. ++harisu-sama++ // Sunday, July 26, 2009 5:39:00 PM  

    ierah..nasihat yg baguz! kenapalah boleh tak terfikir nak ajak budak2 tu makan masa tu,hehe. tp yg bubur tu mmg tak dapat lah..dah malam sgt..mmg melantak sorang,terpaksa! huhu.

  5. ierahoshin // Sunday, July 26, 2009 7:44:00 PM  

    hihi..dalm bab2 nak bg idea ni..boley la ckit2..

    hurm..
    ade peti ais x..??wakaka..lain kali kalu de yg lebh boley simpan dalm peti ais,
    then..sok pagi wat breakfast plak,
    hahaha..

  6. BaLQisRiZa // Sunday, July 26, 2009 11:51:00 PM  

    nnt aku ajar eh..hahaha

  7. hey there syaira // Tuesday, July 28, 2009 3:36:00 AM  

    hahaha..la yeke..aku bukan email r..fax..dpt x..wakaka..

  8. ++harisu-sama++ // Saturday, August 01, 2009 7:02:00 PM  

    ierah..xde peti ais. owner rumah janji ptghn ogos nih baru dapat :)

  9. ++harisu-sama++ // Saturday, August 01, 2009 7:02:00 PM  

    balqis..ajar yg senang2. tomyam yg kau ajr rituh aku lom wat lg,hehehehe.

  10. ++harisu-sama++ // Saturday, August 01, 2009 7:03:00 PM  

    syaira..hahaha. kaya kau ek pakai fax..haha!

  11. ierahoshin // Sunday, August 02, 2009 1:49:00 AM  

    hahha..xlama lagi la tuhh,

    haris,xmo belajar wat kek..??
    hahaa..