mulai sekarang aku akan fikir 30 ke 100 kali

Idea bernas harisu-sama a.k.a RS | Sunday, November 01, 2009 | , , | 10 kiriman komen »


sesetengah orang beri macam-macam alasan kabur, tak berasas, tak relevan dan berharap aku akan simpati dan tanya soalan-soalan berbaur sedih dan pilu seperti "kenapa ni, ada masalah ke?"

tolonglah. aku dah masak dengan orang-orang macam ni. tak payah nak berkias-kias macam orang bodoh kurang cerdik kalau kau tak reti. straight to the point! oh,aku gembira je, tengoklah 2 keping gambar tu. itu baru 2 keping. aku takut kau jatuh pengsan dengar plan aku berjaya. hehe.

pelekat tak lutsinar: tak payah rajinkan diri terasa dengan benda ni. bukan semua. seorang dua sahaja. aku rasa lah, malas nak kira.

10 kiriman komen

  1. Balqis Riza // Sunday, November 01, 2009 10:29:00 AM  

    tak paham....
    but hope u are ok =)

  2. harisu-sama a.k.a RS // Sunday, November 01, 2009 10:41:00 AM  

    hehe,i'm ok..thnX to 8 person plus seorang lagi yg takde dalam gambar :)

    ni tentang reunion yg ntah pape, kot.

  3. Anonymous // Sunday, November 01, 2009 12:12:00 PM  

    agk emo d situ..hehe. sbr je la k.. (even xbpe phm..)

  4. Lala // Sunday, November 01, 2009 6:44:00 PM  

    kurang phm...tapi dlm gmbr mmg nmpk kamoo hepy..

  5. Cik Sri // Sunday, November 01, 2009 10:20:00 PM  

    saye juge tidak faham..
    ;)

  6. harisu-sama a.k.a RS // Monday, November 02, 2009 9:17:00 AM  

    lyana, tak paham jugak? hehe xpe nanti citer~ kui3..

  7. harisu-sama a.k.a RS // Monday, November 02, 2009 9:18:00 AM  

    lala,tak paham ek? rasenye terlebih lapik kot :p

  8. harisu-sama a.k.a RS // Monday, November 02, 2009 9:19:00 AM  

    cik sri..hahaha. ni pasal reunion yg ntah pape jeeee kui3~

  9. Anonymous // Monday, November 02, 2009 7:42:00 PM  

    okess..sy tggu...haha. pstikn cte nye dramatik ek..hikhik.

  10. Hana™ R. // Monday, November 02, 2009 11:09:00 PM  

    sungguh~
    kamek xpaham. haha
    apa kenak mengenak gambar n post n ur tittle. haha