11.1.11

Idea bernas harisu-sama a.k.a RS | Tuesday, January 11, 2011 | | 8 kiriman komen »

Aku terjumpa pic ni dan aku rasa sangat comel.

Happy birthday Dato' Siti Nurhaliza! Perkara yang saya tak sabar nak dengar adalah..

+ berita Siti timang cahaya mata
+ berita Siti bcadang/melancarkan album Bahasa Inggeris untuk pasaran global

Insya Allah kalau ada rezeki..

Semoga Dato' panjang umur, murah rezeki, cepat-cepat timang cahaya mata, dan bahagia bersama suami dan keluarga tercinta hingga ke alam syurga, insya Allah, amin.

Nota: Kalaulah aku juga ada peminat2 yang berdoa perkara-perkara yang baik seperti ni. Bertuahnya badan bila ada orang sayang :)




8 kiriman komen

  1. eZad niMo // Tuesday, January 11, 2011 10:06:00 AM  

    haha~
    ayah aku nanti 11.3.11~ best2, cantik date ni, hehe~

  2. pu3mas89 // Tuesday, January 11, 2011 7:01:00 PM  

    waa,,, ct cute !

  3. Balqis Riza // Thursday, January 13, 2011 11:03:00 PM  

    haha ko mnt eh ct..
    niceee

  4. Lepat // Wednesday, January 19, 2011 9:48:00 AM  

    betul tu..tanyalah soalan yang relevan dengan suasana ekonomi negara kita kat PM.sengal tul sapa2 yang tanya soalan yang remeh temeh ni.

  5. harisu-sama a.k.a RS // Sunday, January 30, 2011 1:53:00 PM  

    ijat, apesal kau pomote besday ayah kau pulak ni? err err... +___+

  6. harisu-sama a.k.a RS // Sunday, January 30, 2011 1:53:00 PM  

    mas, cute kan?? hihi..

  7. harisu-sama a.k.a RS // Sunday, January 30, 2011 1:53:00 PM  

    balqis :) dr kecik.

  8. harisu-sama a.k.a RS // Sunday, January 30, 2011 1:54:00 PM  

    lepat, hehe..rasanya ni komen utk entri dekat atas kan? anyhow, i agree!