kenapa bah kau berubah..kenapa bah..

Idea bernas harisu-sama a.k.a RS | Wednesday, August 05, 2009 | | 8 kiriman komen »

Haha! Petikan lagu Stacy AF6- Pakai Buang. *kepada yang tak pernah dengar, dengar*

Teringat kawan-kawan Sabahan aku kat UiTM hehehe.

Suka sakat slank Sabah dorang haha. Nakal jugak aku kadang-kadang. Kadang-kadang.

Aku pakai taram je guna 'bah' tu dalam ayat aku, haha!

"Kau boleh bah..."

"Aku malas bah..."

"Kau pun tahu bah..."

Dah, dah..entah betul ke tak penggunaan aku tuh. Haha!

Papepon.. GO STACY! Aku suka slank Sabah kamu masa nyanyi bah~ Haha!

8 kiriman komen

  1. BaLQisRiZa // Wednesday, August 05, 2009 6:54:00 PM  

    bah bah ni aku dulu pon taram gak..kah3

  2. NOOR FATIN // Wednesday, August 05, 2009 7:24:00 PM  

    aku xpaham..ehehhe..
    srwk bleh kot..sbb pnh dgr iceq ckp..ekekke..

    err..aku ngh blaja loghat ganu.lalala~

  3. Zinnera™ R. // Wednesday, August 05, 2009 9:54:00 PM  

    kamu kenapa bah?
    hahah

  4. muhdzahari // Wednesday, August 05, 2009 10:47:00 PM  

    tu bukan slang kelantan lagi..hehe
    cuba. memang sukar untuk diikuti. kalau tak kena cara, akan di "cop" orang siam..

    ha ha..

  5. ++harisu-sama++ // Thursday, August 06, 2009 11:41:00 AM  

    bal..bah bah tu macam halau lembu je haha! serius,halau lembu cmtulah. kerbau jugak.

  6. ++harisu-sama++ // Thursday, August 06, 2009 11:43:00 AM  

    faten..sarawak yg kau dgr dari iceq tu baru bahasa melayu sarawak. belum bahasa iban,melanau,bidayuh,kenyah n bla3 lagi..hehehe. byk bahasa sarawak~

    kalau sabah,bah ni mcm lah..ataupun kdg2 mmg ditambah utk sedapkan ayat. sarawak pon ada penggunaan bah nih. tu yg kdg2 aku kompius,huhu.

  7. ++harisu-sama++ // Thursday, August 06, 2009 11:44:00 AM  

    hannah..sik tahu juak bah..haha! *tu sabah ke sarawak? kompius~*

  8. ++harisu-sama++ // Thursday, August 06, 2009 11:46:00 AM  

    zahari.. terlalu byk slang yang aku perlu cuba. slang kelantan salah satu yg agak mencabar.

    pernah sekali,kat pasar besar siti khadijah ke ape ntah, aku dgr penjual2 tu mencarut. "sial,sial,sial.." hampir semua sebut.. rupenye.."seriyal,seriyal,seriyal.."

    hahaha! dalam kenangan~